Інженерний тиждень. Дайджест
14.04.2025У нашому ліцеї розпочався яскраво та натхненно продовжувався Інженерний тиждень, який став насиченим цікавими подіями, практичними заняттями та неймовірними відкриттями! Інженерний тиждень – це чудова можливість спробувати себе у ролі винахідників, попрацювати в команді, проявити творчість і критичне мислення.
Учні 6-В класу виготовили Бульбашку Lollipop та продемонстрували її на практиці.
До пізнавального марафону Інженерного Тижня долучилися і наймолодші – учні початкової школи!
Перший проєкт тижня – "Візуалізація польоту метелика" – став справжнім святом творчості, досліджень і технічної уяви. Діти мали змогу не просто помилуватися красою цих ніжних створінь, а й вивчити їх будову, способи руху та спробувати створити власні моделі метеликів.
Проєкт поєднав:
- "Науку" – учні дізнавались про симетрію, форми крил і особливості польоту;
- "Інженерію"– створювали прості механізми, які імітують рух крил;
- "Творчість" – розфарбовували власних метеликів, додаючи їм індивідуальності;
- "Командну роботу"– працювали в групах, обговорюючи ідеї та втілюючи їх разом.
Такі заняття не лише розвивають креативне та логічне мислення, а й пробуджують в дітях цікавість до інженерії та науки вже з раннього віку. Наші юні дослідники не тільки проростили квасолю й висадили рослини, а й заглибились у важливі екологічні поняття – циклічну економіку та рециклінг. Під час проєктної роботи діти дізналися, як можна дати друге життя використаним матеріалам. Пластикові пляшки, коктейльні трубочки, шприци та навіть медичні крапельниці стали основою для "інженерних конструкцій крапельного поливу". Це дозволяє економити воду й не шкодити довкіллю. Працювали дві команди – кожна створила власний екопроєкт, застосовуючи фантазію, логіку й командну роботу. Пишаємось їхніми першими кроками у світ відповідального ставлення до природи й сучасних екотехнологій!
Продовжуючи нашу захопливу подорож у світ науки, техніки та творчості, наші учні занурилися у вивчення роботи дихальної системи людини та власноруч виготовили модель легенів. За допомогою простих матеріалів діти змогли наочно побачити, як працюють легені під час вдиху та видиху. Така діяльність не лише розвиває інженерні навички, а й допомагає краще зрозуміти складні біологічні процеси. Проєкт викликав щире захоплення у дітей, адже вони могли не просто слухати, а й експериментувати, моделювати та аналізувати.
Участь у таких практичних завданнях формує логічне мислення, командну роботу та інтерес до STEM-наук.
Крім того, наші Ліцеїсти реалізували одне з ключових завдань Інженерного тижня – спроєктували та зібрали власні катапульти з підручних матеріалів. Від ідеї до запуску – все самостійно, з урахуванням законів фізики та механіки! Цей проєкт – чудовий приклад STEM-освіти: діти вчилися мислити як інженери, шукати рішення, тестувати й удосконалювати. Отже, маємо ще один крутий день Інженерного тижня – у скарбничку вражень!
Учні 4-В класу поєднали творчість, культуру та цінності. Учні плели патріотичні браслети у японській техніці “Куміхіро”– вчилися зосередженості, акуратності та взаємопідтримці. Під час роботи говорили з дітьми про важливість подяки й поваги до наших захисників, адже навіть такий маленький символ – як браслет, зроблений із серцем – може бути знаком великої вдячності. Окрему увагу приділили й темі збереження довкілля: як зменшувати кількість сміття, чому важлива переробка і як наші щоденні дії впливають на майбутнє планети.
3-Б клас довів, що інженерне мислення починається з цікавості. Діти створили модель механічної руки– справжній міні-проєкт, у якому поєднали знання з техніки, анатомії та творчості. Звичайні матеріали стали основою для незвичайного винаходу, який рухається, працює й викликає захоплення! Головне – усе зроблено власноруч, із цікавістю, командною підтримкою й блиском в очах.
Саме так народжується любов до науки!